توزیع بیش از ۵۶ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:از ابتدای اجرای طرح تا به امروز بیش از ۵۶ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی در بین رانندگان همچنان ادامه دارد افزود: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود که حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌گردد.

او از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری براساس کارکرد و پیمایش با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از جابجائی ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در ۸ ماه گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۷۵ هزار و ۲۲۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است از تلاش‌های رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده است.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و اظهار داشت:۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.