تاکنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند/ ترافیک بالای مراجعه کنندگان علت اختلال در سایت ثبت نام

تاکنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اندمحمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آمار نهایی ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن تا فاز ششم بیان کرد. ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که این میزان با ثبت‌نام‌های جدید در حال افزایش است.

تاکنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند/ ترافیک بالای مراجعه کنندگان علت اختلال در سایت ثبت نامبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمودزاده گفت: تا پایان فاز ششم ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که این میزان با ثبت‌نام‌های جدید در حال افزایش است.

تاکنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اندمحمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آمار نهایی ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن تا فاز ششم بیان کرد: ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که این میزان با ثبت‌نام‌های جدید در حال افزایش است.

وی افزود: هیچ مبلغی برای ثبت نام طرح اقدام ملی از متقاضیان گرفته نمی‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: به علت ترافیک بالای مراجعه کنندگان سیستم در برخی اوقات با اختلال مواجه می‌شود.

محمودزاده اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام در پردیس ۳ هزار نفر، در پرند ۲۰ هزار نفر، در هشتگرد ۸ هزار نفر و در ایوانکی ۱۵ هزار نفر ثبت نام خواهند شد که ظرفیت ثبت نام در پردیس در نیم ساعت ابتدایی تکمیل شد.

گفتنی است ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در سه استان تهران، البرز و قزوین از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و در نیم ساعت ابتدایی ظرفیت ثبت‌نام در شهر جدید پردیس تکمیل شد و از امروز به مدت ۳ روز ثبت‌نام مرحله دوم این طرح در استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، زنجان، هرمزگان نیز انجام می‌شود.

منبع : میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.