خدمتی: تمام تمرکزم را برای تمرین و المپیک گذاشته‌ام

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: سعی می‌کنم دیگر مشکلات را نگویم، زیرا همیشه گفته ام و اتفاقی نیفتاده است.

خدمتی: تمام تمرکزم را برای تمرین و المپیک گذاشته‌امنجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سال ۱۳۸۹ وارد رشته تیراندازی شدم. مادرم مربی تیراندازی بود و به صورت حرفه‌ای این ورزش را شروع کردم و با شرکت در مسابقات کشوری در همان سال مقام اول را کسب کردم. این موضوع باعث شد تا به اردو‌های تیم ملی دعوت بشوم.

خدمتی گفت:سعی می‌کنم دیگر مشکلات را نگویم، زیرا همیشه گفته ام و اتفاقی نیفتاده است. تمام تمرکزم را برای تمرین و المپیک می‌گذارم.

او با اشاره به اردو‌های برگزار شده تیم ملی گفت: حدود ۴ روز است که در اولین اردوی آماده سازی برای المپیک که در استادیوم آزادی در حال برگزاری است زیر نظر الهام هاشمی سرمربی و مریم طالبی و زائر رضایی مربی‌های تیم ملی تمرین می‌کنم.

او افزود: مسابقات جهانی و تدارکاتی را نیز در آینده پیش رو داریم و اولین مسابقه تدارکاتی در آلمان برگزار می‌شود. این مسابقه در اواخر دی ماه برگزار می‌شود.

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به ورزش حرفه‌ای ادامه می‌دهد، گفت: بعد از مسابقات المپیک تصمیم خود را در این مورد خواهم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار