ورزشکاران تپانچه به تجهیزات مناسب نیاز دارند

مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: اگر مشکل تامین تجهیزات و امکانات برای ورزشکاران تپانچه برطرف شود ۵۰ درصد راه را برای کسب مدال در المپیک طی کرده ایم.

سکینه خدابنده لو مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان با تشکر از هیئت همدان که میزبان اولین اردوی تیم ملی برای نوجوانان شد، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردوی تیم ملی و استعداد یابی دختران و پسران نوجوان کشورمان به میزبانی همدان از ۲۰ تا ۲۸ آذر ماه برگزار شده است.

مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه افزود:در بخش نوجوانان هنوز ترکیب تیم اصلی انتخاب نشده است و بعد از ۹ ماه تمرین با ورزشکاران تپانچه افرادی را که شاخص و شایسته هستند را برای تیم ملی انتخاب می‌کنیم و افراد انتخاب شده در سال ۱۴۰۰ جهت مسابقات برای کسب سهمیه المپیک و مسابقات جهانی آسیا اعزام می‌شوند.


بیشتر بخوانید: رستمیان: تنها مشکلی که داریم تهیه فشنگ مناسب است/ توانایی برد را در مسابقات المپیک خواهم داشت


او با اشاره به تمرینات و مسابقات تیم ملی جوانان نیز گفت: اردوی تیم ملی جوانان نیز در اواخر دی ماه برگزار می‌شود که در تیر ماه سال آینده در آلمان مسابقه جهانی را پیش رو داریم همچنین تیم ملی تیراندازی با تپانچه سهمیه‌های خود را برای مسابقات المپیک کسب کرده است.

مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه با بیان اینکه بازیکنان برای تهیه تجهیزات مشکل دارند، بیان کرد: بازیکنان در کل کشور در اردو‌ها حضور دارند و بیشتر افراد برای تهیه سلاح مناسب با مشکل رو به رو هستند و خیلی از هیئت‌ها با بازیکنان همراهی نمی‌کنند و وقت تمرین و تامین اسلحه مناسب برای ورزشکاران در نظر نمی‌گیرند.بیشتر تیرانداز‌ها مشکل تهیه تجهیزات و امکانات را دارند که امیدواریم مسئولان بتوانند برای تهیه تجهیزات و امکانات کمک بیشتری به ما کنند.

مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت:اگر مشکل تجهیزات و امکانات برطرف شود ۵۰ درصد راه را برای کسب مدال در المپیک، طی کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار