پیامک‌های دریافتی سی ام آذر؛

نرخ تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد در ساعات آخر شب/ مشکلات استفاده از رمز پویا

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

ب

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

1477...0917: سلام ببخشید رتبه بندی معلم ها چی شد از شهریور تا حالا گفتند اینقدر بودجه گذاشتیم ‌برای معلم ها از صبح تا شب هر روز صدبار تو اخبار گفتند پس کو.

 

4078...0914: سلام قهرمانیم از ارومیه 19 آذر ماه رسانه های ملی اعلام کردن از 20 آذر  8طرح مسکن ملی ثبت نام میکنن اما 8صب روز  20آذرماه ظرفیت پر شده است.

 

3308...0922: با عرض سلام و خسته نباشید. از دیشب تا حالا ما تو بیمارستان شهید فیاض بخش هستیم . مریض اورژانسی داریم یکی نیس بیاد یه سر به مریضمون بزنه حرف دکترم میزنیم میگن خبر نداریم کی میاد . اگه میشه پیگیری کنید.

 

1574...0915: سلام چرا یارانه معیشتی آذرماه به حساب سرپرستان واریز نشد. قرار شد هرماه داده بشه پیگیری کنید.

 

0381...0917: با سلام و احترام. لطفا گزارشی از نرخ تاکسی های فرودگاه مهرآباد در ساعات اخر شب که مترو تعطیل میشه تهیه کنید.

 

7353...0903: با سلام. لطفا از نرخ های آرایشگاه های زنانه تهران هم گزارش بگیرین. واقعا هیچ نظارتی وجود نداره.

 

2700...0938: سلام روز بخیر، استفاده از رمز پویا زمان بره کاش روش سهل تر و سریع تری بود و اختیاری بود نه اجباری ، سپاس از توجه شما

 

4984...0917: سلام استان فارس به هیچ وجه گاز مایع نیست شدیدا در مضیقه هستیم صدا و سیما چرا پیگیری نمی کنید.

 

8462...0937: به خاطر تورم بسیار زیاد مسکن در زنجان (بیش از تهران) تعداد متقاضیان مسکن ملی خیلی زیاد بوده و ظرفیت ثبت نام بار اول در 38 دقیقه و بار دوم در 20 دقیقه تکمیل شد. مسولان استان توجهی به کنترل تورم مسکن ندارند. لطفا قوه قضاییه دلال بازی مسکن در این استان را ویژه پیگیری کند.

 

2089...0913: سلام. خواهش میکنم از کارخانه بزرگ اسنوا که چند سالی است تعطیل شده و خیلی از کارگرهاش بیکار شدند گزارش بگیرید.


4496...0916: سلام . لطفا در ارتباط با عدم صدور کارت ملی هوشمند و همچنین ملزم کردن تمام بانک ها و ارگان جهت ارائه خدمات بانکی فقط با کارت هوشمند پیگیری کنید که چرا وقتی ثبت توانایی صدور کارت هوشمند ندارد بانک ها را ملزم به ارایه خدمات فقط با کارت هوشمند کردید بنده بیش از یک سال است که برای کارت هوشمند اقدام کرده ام.

 

7361...0916: به نام خدای مظلومان. ما پرسنل سیمان کارون که نزدیک به دو سال است که استخدام شده ایم هنوز هیچ گونه بیمه ای برای ما واریز نشده و آخرین دریافتی حقوقمون هم برمی گرده به اسفند ۹۸. لطفا پیگیری کنید ما که به هر سازمان یا ارگانی نامه نگاری و مراجعه کردیم جوابی نگرفتیم.

 

5191...0918: سلام. چرا بانک ها سند و ضمانت مارو که از بخشودگی وام ساخت مسکن استفاده کرديم آزاد نمي کنند. لطفا رسيدگی کنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار