پیامک‌های دریافتی بیست و چهارم آذر؛

افزایش کرایه تاکسی در خط مترو شریف-میدان صنعت/ آلودگی کارخانه در نزدیکی شهرستان زرند

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

1132...0917: خواهشا لطف کنید وام اشتغال زایی بنیاد برکت پیگیر کنید برای ضامن آدم در روستا چکار کنه با این شرایط سخت.

 

1550...0936: در بسیاری از قهوه خانه ها و کافه و رستوران ها مشروب و قلیان ها همراه با مواد مخدر در شمال تهران و نقاط دیگر به جوانان فروخته و نظارتی هم نیست. بسیاری از شهرستانی های که به تهران سفر می کنند گول این مغازه ها و افراد درون آن را می خورند این پاتق ها در مجتمع های تجاری بیشتر است لطفا گزارش تهیه کنید.

 

2514...0912: در مسیر تاکسی و سواری های خط مترو شریف-میدان صنعت، از چند روز گذشته افزایش ۳۰ درصدی کرایه را شاهد بوده ایم. کرایه ها از ۳۰۰۰ تومان به ۴۰۰۰ تومان افزایش داشته است. متأسفانه هیچ بستر پاسخگویی کارایی هم وجود ندارد. لطفاً پیگیری بفرمایید.

 

0585...0919: باسلام ما از خانوادهای تهد پوشش بهزیستی فردیس هستیم نیاز شدید به مسکن مهر داریم هیچ پولی و درآمدی نداریم بابت مسکن مهر پرداخت کنیم مستاجر هستیم از مسئولین و خیرین محترم آجزانه خواهشمندیم به خاطر رضای خداوند کمکی کنند تا بچه هایم صاحب مسکن مهر بشوند ثواب دارد. باتشکر

 

2858...0910: سلام من یک بازنشسته تأمین اجتماعی هستم خبری شنیدم که دستمزد مربیان تیم ملی فوتبال از تأمین اجتماعی پرداخت می شود جان عزیزان تون این موضوع را پیگیری کنید ممنونم جمال امینی از زنجان.

 

2025...0990: تو رو خدا پیگیر بخشش اضافه خدمت سنواتی و کسر خدمت ما سربازا باشین . ما سربازها لب مرز دستمون به هیچی بند نیست.

 

4511...0903: سلام تعدادی از بازنشستگان پیش از موعد شرکت حمل ونقل خلیج فارس هستیم . شرکت باید اسامی بازنشستگان خودش را به تامین اجتماعی اسلامشهر اعلام کند در تاریخ ۹۷.۴.۳  تامین نامه زده به شرکت خلیج‌فارس تا امروز ۱۸ ماهه میگذره مارا سر میدونه حاضریم حق بیمه باید شرکت پرداخت کنه را خودمون پرداخت بکنیم. بازم ما را بلاتکلیف گذاشته. لذا از شما تقاضا عاجزانه داریم صدای ما را گوش مسئولین برسانید . تشکر از شما. محبی

 

1374...0913: با سلام و خسته نباشید.از استان کرمان شهرستان زرند براتون پیام ارسال میکنم. در نزدیکی شهر کارخانه هایی احداث شده که آلودگی بسیار بالا و بوی بسیار نامطبوعی دارد. این کارخانه بیش از ۱۰ سال است که مشغول به کار است و قرار است برای آن فیلتر تهیه کنند که هم بوی آن کمتر شود هم مشکلات و بیماری های ناشی از آن. اما تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. زندگی در بعضی قسمت های شهر واقعا برای ما سخت شده است اما هیچ کس کاری نمی کند و فقط وعده می دهند از شما خواهشمندیم که به درخواست ما رسیدگی فرمائید. تصاویری از آن در اختیار دارم که اگر خواستید براتون ارسال میکنم. جمعی از مردم شهرستان زرند.

 

9913...0913: سلام جناب شخص رئیس جمهورما درآبادی سیاه شیرمنطقه یک زاهدان نه برق داریم نه سیلندر گازچند روزی است به سختی زندگی می کنیم و سردی هوا به سختی ما افزوده چهل ساله به مارسیدگی نمی شود فقط زودتر رسیدگی شود عمرما دارد تمام می شود و همسایه ما از سردی مرد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار