در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل مخابرات لرستان مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت‌های مخابراتی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری

در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل مخابرات لرستان در خصوص استفاده از زیر ساخت‌های مخابراتی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری توافق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل مخابرات لرستان در خصوص استفاده از زیر ساخت‌های مخابراتی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری توافق شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین و تعدادی از مدیران این اداره کل با مدیر عامل مخابرات استان لرستان دیدار کرد.

احمد حسین فتایی در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب محمد قاسمی به عنوان مدیر عامل مخابرات لرستان، گفت: با توجه به گستردگی مشترکین شرکت مخابرات در سرتاسر استان، می‌توان از ظرفیت زیر ساخت‌های این شرکت در جهت تحقق شعار عدالت فرهنگی و هنری و گسترش فعالیت‌های این حوزه بهره گرفت.

او  افزود: مخابرات استان همواره در برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه‌های کتاب استان، همکاری بسیار خوبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشته است که ضمن تقدیر، امید داریم که این همکاری بیش از گذشته افزایش یابد.

مدیر عامل مخابرات لرستان نیز در این دیدار با تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هیات همراه در این شرکت، گفت: سعی داریم نگاه فرهنگی را در مجموعه مخابرات استان جاری کنیم و در این راستا از مشارکت در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری استقبال می‌کنیم.

محمد قاسمی در پایان خاطر نشان ساخت: لرستان، استانی سرشار از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف است و حوزه فرهنگ و هنر از مهمترین شاخصه‌های استان در سراسر کشور است.

در این نشست در خصوص همکاری‌های متقابل این دو دستگاه توافقات اولیه صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار