تخصیص اعتبار محل صندوق ذخیره ارزی برای حل مشکلات آب و فاضلاب اهواز

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب ۴۰ هزار میلیارد ریال از محل صندوق ذخیره ارزی برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب ۴۰ هزار میلیارد ریال از محل صندوق ذخیره ارزی برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز اختصاص یافت.

او افزود: روز دوشنبه هفته گذشته در ۳ ساعت حدود ۸۸ میلیمتر باران در اهواز بارید، این در حالی است که بارندگی اهواز در طول سال زراعی در حدود ۱۵۰ میلیمتر است.

نجار بیان داشت: ۱۷ نقطه در اهواز با آبگرفتگی رو‌به‌رو شدندکه با کمک مسئولان به ۳ نقطه کاهش یافت که یکی از این مناطق که عمده مشکلات هم آنجاست شهرک دانشگاه اهواز است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: با استفاده از پمپ‎های مکنده و ماشین آلات مختلف، تخلیه آب این منطقه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا ۳روز آینده این وضعیت ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: از پارسال تاکنون نزدیک به ۱۰۰ پمپ خریداری شده که از این پمپ‌ها در آبگرفتگی اخیر استفاده شد؛ از شهرداری تهران نیز ۷۰ پمپ و ماشین‌آلات به همراه نیروی انسانی به خوزستان اعزام شده که اکنون در منطقه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار