تکواندوکاران گیلانی در یک قدمی تیم ملی

۲ ورزشکار گیلانی برای رسیدن به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان با حریفان خود مبارزه می‌کنند.

تکواندوکاران گیلانی در یک قدمی تیم ملیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون تکواندو، ۵۰ هوگوپوش مشمول حضور در مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان شدند که از این تعداد ورزشکار، ۲ سهمیه نیز از استان گیلان است.

او افزود: طیبه پارسا و سها ابوالفتحی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی بانوان کشور جواز حضور در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندوی گیلان اظهار داشت: طیبه پارسا تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) و سها ابوالفتحی دیگر تکواندوکار ارزنده این استان در وزن ششم (۶۷ - کیلوگرم) عنوان نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی بانوان کشور را به خود اختصاص داده بودند.

سترگی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات تصریح کرد: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، رقابت‌های ورودی به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان کشور از امروز (اول دی ماه) در تهران آغاز می‌شود و در نهایت نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص خواهند شد.

او اظهار امیدواری کرد: این ۲ تکواندوکار گیلانی در رقابت‌های ورودی به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور نیز بدرخشند و در نهایت با ارائه عملکردی مناسب همراه با کسب مقام، جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندوی ایران را به دست آورند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.