در گفت‌و‌گو با عضو هییت مدیره شرکت اتصال صنعت میانه؛

به دنبال ارتقا مودم‌ها به نسل پنجم اینترنت هستیم

ایترنت نسل پینجم و اینترنت اشیا، از اولویت‌های شرکت اتصال صنعت میانه برای تولیدات آینده است.

آینده ما ماحصل گذشته است و به دنبال ارتقا مودم‌ها به نسل پنجم اینترنت هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر ابویی مهریزی عضو هییت مدیره شرکت اتصال صنعت میانه در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران جوان گفت:شرکت اتصال صنعت میانه شرکتی دانش بنیان است که در حوزه اینترنت اشیا و iot فعالیت می‌کند. ما سعی کردیم از ابتدا انتقال دانش فنی را داشته باشیم و محصولات ارتباطی در این سیستم را تولید می‌کنیم، تکنولوژی‌های مهم در این حوزه که یکی mbiot که بر بستر مخابراتی اپراتور‌ها با سیم کارت کار می‌کند و بحث بعدی lora است که نیاز به اپراتور ندارد و مستقل است.

ما این خدمات را در کنتور‌های گاز پیاده سازی کردیم و بعد از دو سال همکاری مشترک با اپراتور و شرکت کنتور ساز، محصولی داریم که بر اساس خدمات گفته شده کار می‌کند.

ما از یک سال و نیم پیش مودم‌های سیم کارت خور را شروع کردیم که بر بستر 4G کار می‌کند و این کار را در داخل آغاز کردیم و تمام قسمت‌ها و خدمات را به کمک بخش همکاری کننده انجام دادیم، هدف ما توسعه محصولات بر اساس نیاز مشتریان است.

محصولی به نام لینوتک داریم که کاملا بومی است و در سایت دیجی کالا می‌توان آن را خرید و استفاده کرد و در حوزه‌های تجاری و صنعتی نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

در مورد خدمات این مودم که الان از از نسل‌های ۴ و ۵/۴ اینترنت برخوردار است و مودم‌های نسل ۵ اینترنت را نیز راه اندازی کردیم و نقشه راه ما به همین منوال است و با اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل همکاری می‌کنیم.

او در پایان در مورد آینده و هدف این شرکت گفت:آن چه که در آینده اتفاق خواهد ماحصل ما از گذشته خواهد بود و اینترنت اشیا قطعا راه اندازی می‌شود و قطعا دستگاه‌هایی که به هم متصل هستند و خدمات دیگر هم به بازار می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار