ورود کاروان نظامی جدید نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به خاک سوریه

آمریکا در اقدامی که نقض جدید قوانین بین المللی محسوب می‌شود کاروان جدیدی متشکل از ده‌ها خودروی حامل تجهیزات نظامی از شمال عراق وارد شهر قامشلی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی کاروان جدیدی متشکل از خودرو‌های حامل تجهیزات نظامی، تدارکات، تانکر‌های سوخت رسان و خودرو‌های اورژانس را از شمال عراق وارد شهر قامشلی در استان الحسکه سوریه کردند.

گزارشگر این شبکه گفت: برخی منابع رسانه‌ای و داخلی از شهر قامشلی اعلام کردند کاروانی از خودرو‌های اورژانس و کامیون‌ها که حامل تجهیزات نظامی و تدارکات و تانکر‌های سوخت متعلق به نیرو‌های اشغالگر آمریکایی بود، از طریق مرز‌های شمال عراق و به طور غیرقانونی وارد شهر قامشلی شد تا مواضع تحت اشغال خود در منطقه جزیره سوریه را تقویت کند.

این منابع، کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکا را بزرگترین کاروانی دانستند که از چند ماه پیش تاکنون وارد سوریه شده است.

گزارشگر در پایان افزود: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در چند ماه گذشته با هدف تقویت حضور خود در منطقه جزیره سوریه برای غارت نفت و ثروت‌های این کشور، هزاران کامیون حامل سلاح ها، تجهیزات نظامی و تدارکات را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد شهر الحسکه کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار