مشارکت ۳۲ اکیپ راهداری در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۲ اکیپ راهداری در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای استان مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در مراسم مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای که با حضور رئیس پلیس راه خوزستان، گشت‌های راهداری و گشت‌های پلیس راه برگزار شد، گفت: مانور طرح زمستانی با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان که به صورت عملیاتی در محور‌ها حضور دارند به منظور اعلام آمادگی بین این دستگاه‌ها برگزار شد.

او اظهار داشت: در طرح زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در محور‌ها مستقر بوده و تمامی گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

بهرامی نیا با اشاره به وضعیت هواشناسی امسال و پیش بینی بارش باران و برف در محور‌های های استان، تصریح کرد: در شهرستان¬های اندیکا و ایذه و دهدز با بارش برف مواجه خوایم بود به همین علت باید از آمادگی لازم برخوردار باشیم تا بلافاصله پس از بارش برفریال بتوانیم سطح جاده¬ها را برای تردد مستمر پاکسازی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: علاوه بر این اکیپ‌های راهداری و همکاران به صورت ۲۴ ساعته هم در ستاد و هم در شهرستان‌ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن سازی محور‌ها هستند.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان گفت: به دلیل اقدامات انجام شده پیش از شروع بارندگی از جمله تنقیه پل‌ها، پاکسازی بستر رودخانه ها و آبرو‌ها با مشکل خاصی مواجه نبودیم و علیرغم شدت بارش که در هفته گذشته با آن مواجه بودیم، به جز یک محور روستایی، هیچ محور دیگری در استان مسدود نشد و ترافیک در این محور روستایی هم ظرف ۲۴ ساعت مجدد برقرار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.