توزیع بیش از ۳ هزار بسته موادغذایی در مناطق آبگرفته خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از ۳ هزار بسته موادغذایی بصورت خشک بین مناطق درگیر آبگرفتگی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی گفت: در ادامه امدادرسانی به خانوار‌های گرفتار در مناطق دچار آبگرفتگی در اهواز و شهرستان‌های آبادان و کارون، ۳ هزار و ۲۲۸ بسته غذایی ماهانه به صورت جیره خشک در مناطق درگیر آبگرفتگی توزیع شده است.

او افزود: بسته‌های غذایی توزیع شده شامل؛ روغن، برنج، چای، شکر، کنسرماهی، کنسرو لوبیا، عدس، لوبیا چیتی، نان بسته بندی شده، نمک تصفیه شده، قند و آب معدنی در تمامی مناطق متاثر از بارش‌های اخیر در سطح استان است.

به گفته خدادادی، این مواد غذایی به صورت جیره‌های خشک و در بسته بندی‌های مخصوص و با لحاظ نمودن موارد بهداشتی آماده سازی و توزیع شده اند.

طی هفته گذشته، بارش شدید باران و بی سابقه در استان خوزستان سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و منازل در کلانشهر اهواز، کارون و آبادان شد و مشکلاتی برای شهروندان بوجود آورد.

همچنین آبگرفتگی معابر سبب تعطیلی مدارس و برپایی ۶ اردوگاه اسکان اضطراری در شهر‌های درگیر سیلاب شد و گروه‌های مختلف امدادی، جهادی، اورژانس و ... در تخلیه آب‌های سطحی، تامین مایجتاج آسیب دیدگان و ویزیت رایگان اهالی این مناطق همکاری کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار