آرژانتینی مصمم علیه ستاره‌ها

نیمکت‌نشینی دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی در پرسپولیس حالا دیگر فراتر از یک اتفاق تلقی می‌شود و ماجرا تا حدی پیش رفته که شایعه درگیری بیرانوند و کالدرون هم به گوش می‌رسد.

آرژانتینی مصمم علیه ستاره‌هابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی آرژانتین، بیرانوند را از فهرست ١٨نفره پرسپولیس برای بازی با شهرداری ماهشهر در جام‌حذفی هم خط زد تا آتش اختلافات شعله‌ورتر شود.

بیرانوند به جای ماهشهر به باشگاه رفت
دیروز درحالی که بیرانوند فکر می‌کرد دوران نیمکت‌نشینی‌اش به پایان رسیده و با انگیزه درحال تمرین بود، متوجه شد در فهرست ١٨نفره نیست و حسابی عصبانی شد. دروازه‌بان سرخپوشان به جای سفر به ماهشهر، راهی محل باشگاه شد تا درباره نیمکت‌نشینی‌های اخیر و البته خط‌خوردن از فهرست ١٨نفره با انصاری‌فرد صحبت کند.

از رویای مرد سال آسیا تا سکونشینی
سه بار نیمکت‌نشینی بعد از بازگشت از سفر مالزی و شرکت در مراسم برترین‌های آسیا، شاید تلخ‌ترین دوران را برای بیرانوند رقم زده؛ چون هم او نتوانست جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند و هم جایگاهش در پرسپولیس را از دست داد. از سوی دیگر عملکرد خوب بوژیدار رادوشوویچ هم در تداوم نیمکت‌نشینی بیرانوند بی‌تأثیر نبوده، اما بدون شک دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی که مدتی است سودای لژیونرشدن را هم در سر دارد، نمی‌خواهد به این راحتی جایگاه خود را حتی در تیم باشگاهی‌اش از دست بدهد. کالدرون هم که در صحبت‌هایش اعلام کرده بیرانوند با فرم ایده‌آل فاصله دارد و حداقل تا پایان سال ٢٠١٩ او را به بازی نمی‌گیرد.

بیرو مثل سیدجلال، شجاع و عالیشاه
کالدرون با اینکه در ظاهر مربی آرامی به نظر می‌رسد، اما عملکرد او در این فصل نشان داده با تصمیمات ناگهانی درباره بازیکنان بزرگ تیمش می‌تواند همه را غافلگیر کند. نیمکت‌نشینی‌های متوالی کاپیتان سیدجلال در ابتدای فصل و تکرار این اتفاق برای بازیکنانی همچون سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند نشان داده که مرد آرژانتینی با هیچ‌کس شوخی ندارد، حتی شجاع خلیل‌زاده هم بر سر پست بازی خود در زمین با سرمربی پرسپولیس به مشکل خورده بود. در تمامی این موارد کالدرون بدون توجه به نظر هواداران از موضع خود کوتاه نیامده و این‌بار نوبت به بیرانوند رسیده که تجربه نشان داده کم‌طاقت و زودجوش است.

خروجی‌های پرسپولیس کدامند؟
دیروز مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درگیری بیرانوند با کالدرون را تکذیب کرد، اما جدا از این موضوع، شایعات پیرامون لیست سیاه کالدرون در نیم‌فصل زیاد است. برخی معتقدند سرمربی آرژانتینی چند بازیکن صاحب‌نام تیمش را در فهرست مازاد قرار داده؛ اگرچه هیچ‌کس این موضوع را تأیید نمی‌کند. تاکنون فقط خروج جونیور، مهاجم برزیلی نسبت به ابتدای فصل قطعی شده و اگر کالدرون بخواهد بازیکنان بیشتری را در نیم‌فصل به خدمت بگیرد، باید بازهم چند بازیکن را در فهرست فروش بگذارد. باید نشست و دید که باشگاه پرسپولیس اول از همه می‌تواند مشکل بیرانوند با کالدرون را حل‌وفصل کند یا خیر. سپس انتشار فهرست مازاد کالدرون احتمالا سروصدای زیادی به پا خواهد کرد.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.