برپایی نهمین نمایشگاه عکس فصل انجمن سینمای جوانان دزفول

انجمن سینمای جوانان دزفول، نهمین نمایشگاه عکس فصل انجمن سینمای جوانان را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادرسعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: نهمین نمایشگاه عکس فصل انجمن سینمای جوانان دزفول با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، با آثاری از ۱۲ هنرمند عکاس از ۳ الی ۱۰ دی ماه ۹۸ در گالری مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌گردد.

او افزود: نهمین نمایشگاه عکس فصل از آثار تعدادی از هنرمندان عکاس دزفول آقایان محمد خواجوی، مهدی شهریارفر، امید حنطوش زاده، محمد پاپی، سروش جوادیان فر، حمید بیگلری فراش، محمودرضا شهبازیان و خانم‌ها نسیم پیری، عاطفه غلامی، مریم ثابت نام، افسانه حاجی زاده و شیوا بابایی در محل دائمی گالری مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول جهت بازدید عموم دایر می‌باشد.

سعادتی فر تصریح کرد: آثار این نمایشگاه منتخب فصول بهار و تابستان سال جاری است که از بین حدود ۳۵۰ عکس رسیده در هر دو فصل ۳۰ اثر به نمایشگاه راه پیدا کردند و افتتاح این نمایشگاه با حضور جمعی از عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روز‌های اعلام شده از ساعت ۱۸ تا ۲۱ دیدن نمایند، ضمناً در پایان این نمایشگاه به عکاسان برتر علاوه بر لوح تقدیر، جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.