مهار آتش سوزی پست زمینی توزیع برق در بابل

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: پست ۲۰ کیلو ولتی زمینی توزیع برق در بابل که دچار آتش سوزی شده بود، با کمک آتش نشانان مهار شد.

رجبعلی نژاد روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه خبر آتش سوزی پست زمینی توزیع برق در کنار آستانه امامزاده قاسم (ع) بابل اعلام شد، گفت: بلافاصله پس از اعلام حادثه، آتش نشانان ایستگاه شماره ۴ سازمان آتش نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پست ۲۰ کیلو ولتی زمینی توزیع برق زمینی در کنار آستانه امام زاده قاسم (ع) دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می‌کشید که پس از ارزیابی و بررسی‌های اولیه کنترل حادثه آغاز شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: با حضور عوامل برق و اطمینان از قطع کامل جریان برق، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و خاموش کنند‌ها اقدام به اطفاء و مهار آتش سوزی کرده و پس از تخلیه کامل دود و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار