مهم‌ترین اخبار حوادث سوم دیماه استان مرکزی را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث استان مرکزی در سوم دیماه را در این بسته خبری بخوانید:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند و پس از بازرسی از تانکر کامیون مذکور، موفق به کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

سرهنگ سلگی افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

غافلگیری شوتی‌ها

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم پارچه قاچاق با توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در عملیات پلیس در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
سرهنگ سپهوند افزود: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با رانندگی پرمخاطره مأموران انتظامی موفق شدند دستگاه خودروی سواری، حامل بار قاچاق را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کنند که در این عملیات ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

قاچاق سموم گیاهی

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از کشف تعدادی بطری سموم گیاهی و شیمیائی خارجی قاچاق در عملیات ماموران یگان امداد این شهرستان در توقیف یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
سرهنگ فراهانی افزود: ارزش این محموله قاچاق از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است ومتهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری مواد فروشان

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با اعلام گزارش‌هایی از اهالی یکی از محله‌های شهرستان در خصوص فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی نامحسوس موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ شهرستان قرار گرفت و در دستگیری این توزیع کننده مواد مخدر درحال جابجایی مواد حدود ۲ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف شد.

پلمب باشگاه ورزشی زنانه

در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یک باشگاه ورزشی زنانه متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات و شئونات اسلامی شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ جعفر پرویزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی گفت: در پیگیری مطالبات مردمی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در انجام تحقیقاتی از انتشار تصاویری از انجام برخی فعالیت‌های مغایر با شئونات اسلامی در محیط یکی از باشگاه‌های ورزشی بانوان در شهر اراک مطلع شدند که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی از این باشگاه ورزشی بازدید شد و این محل به دلیل فعالیت‌های مغایر با شئونات اسلامی پلمب شد.

مرگ موتور سوار در محور قدیم ساوه - همدان

بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی وانت پیکان با یکدستگاه موتور سیکلت در محور قدیم ساوه - همدان راکب موتور در دم جان باخت.

علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه استان انحراف به چپ وانت پیکان نسبت به موتور سیکلت اعلام شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.