استاندار مرکزی خبرداد؛

افزایش ۱۳درصدی داوطلبان خانه ملت در استان مرکزی

استاندار مرکزی از افزایش ۱۳درصدی داوطلبان خانه ملت در استان خبرداد.

افزایش ۱۳درصدی داوطلبان خانه ملت استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به انتخابات مجلس شوری اسلامی گفت: میزان مشارکت داوطلبین خانه ملت به نسبت دوره قبل ۱۳درصد افزایش یافته است.

آقازاده افزود: نخستین مرحله جدی انتخابات که در حیطه وظایف هیات‌های اجرایی بود به اتمام رسید و در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۴درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شدند.

او اضافه کرد: از ۳۸۸داوطلبی که در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ثبت نام قطعی خود در سطح استان اقدام کرده بودند، ۸ نفر از آنان انصراف داده و ۲۳نفر دیگر نیز رد صلاحیت شدند.

فرمانداران در موضوع انتخابات برخورد قاطع و مراقبت ویژه داشته باشند

استاندار مرکزی بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها با جدیت بیشتری وارد میدان شوند و به هیچ عنوان از امکانات و اختیارات دولتی له یا علیه داوطلبی بهره‌گیری نکنند و معاونین و مدیران زیربخشی که ممنوعیت حضور در کمپ‌های انتخاباتی را دارند، نهایت دقت را در این خصوص داشته باشند.

او با بیان اینکه توجه ویژه به زیرساخت‌ها و نیروی انسانی مجرب به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم و اصلی پدافند غیرعامل محسوب می‌شود تصریح کرد: این مهم باید در اولویت اقدامات لحاظ شود وباید آموزش‌های همگانی در راستای افزایش سطح آگاهی‌های کارکنان، مدیران و اقشار مختلف مردم مدنظر قرار گیرد.

شاهد چندین مانور طبیعی در استان مرکزی بودیم

آقا زاده تاکید کرد: امسال شاهد چندین مانور طبیعی در استان بودیم که با تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم برگزار شد که در این زمینه می‌توان به اصلاح مدیریت مصرف سوخت و قطع اینترنت اشاره کرد که این مهم یک فرصت و یا حتی تهدید نیز می‌تواند برای استان تلقی شود.

او تصریح کرد: در تقویم سالانه استان مرکزی اجرای مانور‌ها لحاظ شده و دستگاه‌های اجرایی هم باید با برگزاری این مانورها، میزان آمادگی خود را در مقابله با رویداد‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه مورد ارزیابی قرار دهند و زیرساخت‌های مورد نظر را در این راستا تامین کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.