مراسم تقدیر از برگزیدگان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:از ۸۱ برگزیده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در  مراسم تقدیر از برگزیدگان قرآنی از ۸۱ برگزیده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر شد، اظهار داشت: این تعداد شامل اساتید، کارمندان و دانشجویان برگزیده دانشگاه است که در مسابقات مختلف سراسری حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

او با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، ابراز داشت: این تعداد با رشد پنج برابری نسبت به دوره قبلی مسابقات همراه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این دانشگاه جز دانشگاه‌های برتر قرآنی سطح کشور است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان نه تنها در زمینه پژوهشی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم بلکه در زمینه قرآنی و فرهنگی نیز در بین دانشگاه‌های کشور پیشرو است.

او همچنین با اشاره به اینکه کتاب «جامع سلامت خانواده» ترجمه یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان شایسته تقدیر جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران شد، خاطرنشان کرد: این کتاب بعد از جشنواره کتاب سال و جشنواره کتاب رشد در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران نیز شایسته تقدیر شد.

مروجی از چاپ این کتاب در دو جلد خبر داد و اذعان داشت: جلد اول این کتاب در ۷۵۰ و جلد دوم آن در ۸۱۵ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه توسط انتشارات تیمورزاده منتشر شده است.

منبع:مهر

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.