سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

بودجه ریزی سال آینده شهرداری با توجه به نیاز محله‌ها / شورایاران مهره غیر قابل تعویض

مظاهریان گفت: باید به مرحله‌ای برسیم که مدیریت شهری تصور نکند که بدون حضور شورایاری ها می‌تواند فعالیت کند.

بودجه ریزی سال آینده شهرداری با توجه به نیاز محله‌ها / شورایاران مهره غیر قابل تعویضبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریا ن سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران در نشست آغاز بکار دبیر خانه محلی جشنواره حکایت تهران و تدوین بودجه ریزی محلی با تاکید بر این نکته که باید نوعی عمل کنیم که اقدام ما معنا دارد باشد گفت: زمانی که ما تابستان انتخابات شورایاری ها را برگزار کردیم این امکان وجود داشت که روز برگزاری انتخابات با رسیدن یادداشتی انتخابات لغو شود اما شورا با شهرداری تهران پشت هم ایستادند و انتخابات را برگزار کردند.

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران افزود: نتیجه شورایاری‌ها ما را در معرض شرایط جدید قرار می دهد و تاکید من این است که دیگر نمی توان مانند گذشته عمل کرد زیرا باید نقش مدیران دوباره تعریف شود که این نیاز به زمان و گفت وگو دارد.

او با اشاره به این نکته که در معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران اقدام ها خارج از حیطه شورایاری است گفت: من و همکارانم تلاش کردیم که به اهمیت حضور شورایارن در تصمیمی گیری‌های محلی پی ببریم و در دی ماه که من باید بودجه سال آینده شهرداری را به شورا ارائه کنم اولویت های محله‌ای را در آن مورد توجه قرار می‌دهم.

مظاهریان افزود: ما در معاونت های شهرداری تهران و کمیسیون‌های شورا به هماهنگی و همدلی خوبی رسیدیم و بر اساس برنامه 5 ساله سوم توسعه و به تاکید شهردار تهران تمرکز مدیریت شهری به سمت بودجه ریزی محلات است.

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که پیشتر شهرداری تهران پروژه‌های بزرگ را مورد توجه خود قرار می‌داد گفت: امروز در مقطعی هستیم که شهرداری می‌خواهد خود را با پروژه‌های کوچک معرفی کند که در 100 سال گذشته سابقه نداشته و ما در بودجه سال آینده شعار هزار پروژه محله‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

او ادامه داد: سه شرط برای تامین مالی پروژه‌های محلی در نظر گرفته شده است که شرط اول محله ای بودن پروژه، شرط دوم مورد نظر سنجی قرار گرفتن مردم، مشارکت مردم محله در آن است.

مظاهریان تصریح کرد: اگر فرآینده به گونه‌ای تعریف شود که شورایاران غیر قابل حذف باشند نشان می‌دهد که شورایاران می توانند در همه زمینه‌های موفق باشند.

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: شورایاران باید به مهره غیر قابل تعویض بدل شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار