مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه از شروع کار احداث ۲ بوستان محله‌ای در این شهری خبر داد.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جهت توزیع عادلانه امکانات و خدمات در پهنه جغرافیایی سطح شهر ایذه و بالابردن سرانه فضای سبز شهری، احداث و شروع بکار ۲ بوستان محله‌ای دیگر، یکی در محله نورآباد و دیگری در محله گنجشگیر در دستور کار قرار گرفته است و ان شاالله در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

او افزود: راه اندازی بوستان محله‌ای یکهزار و  ۴۰۰ متر مربعی در اکبرآباد و کلنگ زنی همزمان دو بوستان محله‌ای دیگر همزمان با هفته بسیج در محله سرقنات و کشتارگاه قدیم از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری ایذه در ماه‌های گذشته در راستای بالابردن سرانه فضای سبز شهری بشمار می‌رود.

محمدی بیان داشت: راه اندازی و تکمیل بوستان سردار بی بی مریم بختیاری و پارک ۵ هکتاری آنزان نیز از فعالیت‌های عمرانی شهرداری ایذه در حوزه فضای سبز شهری می‌باشد که در ۲ سال گذشته در دو منطقه مختلف، انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه تصریح کرد: پروژه بزرگ پارک کوهستان نیز هم اکنون توسط پیمانکار در ضلع جنوبی شهر ایذه در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.