وقف زمین و منزل مسکونی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در بابلسر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج علی‌مراد خواجه‌کلایی منزل مسکونی و زمین خود به مساحت ۸۰۹ مترمربع و با ارزش ۳۲ میلیارد ریال را در بابلسر وقف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت دومین وقف جدید در این هفته در استان خبر داد و گفت: واقف خیراندیش حاج علی‌مراد خواجه‌کلایی با حضور در اداره اوقاف شهرستان بابلسر منزل مسکونی و زمین خود را وقف کرد.

او مساحت این موقوفه را ۸۰۹ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی این وقف جدید ۳۲ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش زمین و منزل مسکونی خود را برای برگزاری مجالس مذهبی و قرآنی بخصوص عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، پژوهش‌های اسلامی و احداث کتابخانه وقف کرده است.

حیدری افزود: پیش از این حجت‌الاسلام حاج مهدی رحمانی ۵۲۷ مترمربع زمین به ارزش ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه، محل اسکان و استراحت زائران و خادمین امام رضا (ع) در شهرستان فریدونکنار وقف کرده بود.

او گفت: در این هفته ۲ وقف جدید در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار به ثبت رسید که در مجموع ارزش آن‌ها ۵۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار