برگزاری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش

نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن امروز در رشت برگزار‌می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، اسفندیار ضیایی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در کانون پرورش فکری  میدان انتظام رشت برگزار‌می‌شود.

او افزود: فرصت‌سازی برای هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از اهداف این برگزاری این مهرواره است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گروه‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال و مربیان را از شرکت‌کنندگان در این رویدادهنری اعلام‌کرد و گفت: ۱۶ گروه سرود نمایش از ۱۲ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مهرواره هنر‌نمایی خواهندکرد.

اسفندیار ضیایی، تاکید بر خواندن سرود و حرکات نمایشی درخدمت آن را ملاک انتخاب ۳ اثر برگزیده استانی از سوی داوران و ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران برشمرد و افزود: پس از به‌گزینی، ۷ اثر به همراه یک اثر از استان میزبان، به مرحله کشوری این رویداد هنری راه‌خواهند‌یافت.

او، به میزبانی گیلان از مرحله کشوری مهرواره سراسری سرود (آفرینش) که قرار است دربازه‌زمانی ۱۴ تا ۱۶ اسفند انجام شود اشاره و تصریح کرد: پیشینه غنی فرهنگی و ظرفیت‌های گسترده این دیار، فرصتی مغتنم برای برگزاری این مهرواره است و دراین گذر، از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد برای رشد و بالندگی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان استقبال‌می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.