یک مقام مسئول در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش قیمت ۱۰ درصدی پارچه، برای شب عید

آقا‌کوچکی گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین و نرخ ارز، قیمت پارچه در بازار شب عید ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

حسین آقا‌کوچکی رئیس اتحادیه پیراهن فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بازار پوشاک اظهار کرد: افزایش قیمت ۱۰ درصدی پارچه را در بازار شب عید داریم که علت این امر را می‌توان افزایش نرخ بنزین و نرخ ارز دانست.

رئیس اتحادیه پیراهن فروشان در خصوص تغییر قیمت در بازار پوشاک نسبت به سال گذشته اظهار کرد: قیمت‌ها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، چرا که تقاضا در بازار کم است.

آقاکوچکی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر پوشاک خارجی در بازار کم است، تصریح کرد: صادرات و واردات در این صنف کاهش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: بازار پوشاک در رکود بسر می‌برد/ صادرات پیراهن به کشورهای همسایه 


رئیس اتحادیه پیراهن فروشان با تأکید بر این موضوع که کمبود مواد اولیه در این صنف، دیده نمی‌شود، افزود: سعی کرده‌ایم که مواد اولیه را در بازار تأمین کنیم.

آقاکوچکی با تأکید براینکه میزان سفارش‌دوزی افت پیدا کرده است، بیان کرد: مردم برای رفع نیاز خود به سمت کالا‌های آماده سوق پیدا کردند چرا که قیمت آن نسبت به پوشاک سفارشی، پایین‌تر است.

رئیس اتحادیه پیراهن فروشان در پایان با بیان اینکه میزان تولید هر کشور؛ عامل مهمی در تعیین رونق اقتصادی آن کشور محسوب می‌شود، گفت: هرچه سهم این بخش با نگاه صادرات محور افزایش یابد چرخ‌های اقتصاد تند‌تر می‌چرخد؛ در مقابل اگر این موضوع محقق نشود بازاری برای دیگر کشور‌ها فراهم می‌شود و این سر آغازی برای از دست دادن بازار داخلی و سپردن آن به بیگانگان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۷:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پارچه؟ ملت نون ندارن بخورن شما از چی حرف میزنی؟
آخرین اخبار