دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در رزنسرهنگ علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در شهرستان رزن بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، ۳ نفر از خرده فروشان مواد مخدر بخش سردرود دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد

سرهنگ زنگنه بیان کرد: در عملیات دیگری ۳ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان رزن توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه این ۶ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: متأسفانه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده‌اند که قدرت تخریبی چندین برابر دارند و فرد مصرف کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود.

اواز شهروندان خواست با هوشیاری و آگاهی کامل خود را از گرفتار شدن در این دام شیطانی بیمه کنند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. مطرح شد نظیر اینکه آلودگی‌ها در بعد از ظهر است و ضرورتی بر تعطیلی نیست.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.