مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد؛

همکاری‌ کمیته امداد با سپاه در خدمت رسانی به محرومان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بین این نهاد و حوزه محرومیت زدایی سپاه پاسدان در زمینه‌های خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان همکاری‌های گوناگون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین واگذاری تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی مددجویان این نهاد با همکاری کمیته امداد و سپاه در دو سال اخیر در حال انجام بوده که در فاز نخست این پروژه ۴۰۹ واحد تکمیل و به مددجویان واگذار شد.

او ادامه داد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی در مجموع بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رضایی با بیان اینکه ساخت این واحد‌های مسکونی در ۲۲۷ روستای محروم استان در حال انجام بوده افزود: فاز دوم این پروژه نیز ۲۲۲ واحد بوده که امروز ۱۳۰ واحد آن به صورت همزمان در سراسر استان به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه اضافه کرد: در چند سال اخیر نیز تعداد بیش از سه هزار چشمه سرویس بهداشتی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه، ساخت و تحویل مددجویان شده است.

او با عنوان اینکه سپاه پاسداران در زمینه تأمین جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد نیز با این نهاد همکاری دارد بیان کرد: در آینده برای تعداد ۳۰۰ زوج نیازمند جهیزیه تأمین خواهد شد که سهم هر زوج شش میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.