برگ خوردن خرس از شدت گرسنگی در باغ وحش خرم‌ آباد + فیلم

یک خرس در باغ وحش خرم‌ آباد از شدت گرسنگی، برگ خشک می‌خورد.

برگ خوردن خرس از شدت گرسنگی در باغ وحش خرم‌ آباد + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک خرس قهوه‌ای در باغ وحش خرم‌ آباد مرکز استان لرستان از شدت گرسنگی برگ خشک می‌خورد.

در ادامه فیلمی از وضعیت اسفناک این حیوان را مشاهده می‌کنید.

 

 

 


بیشتر بخوانید: تلاش خرس مادر برای نجات توله‌اش از وسط جاده + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۹
یعنی چی این باغ وحش مسئول نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
آخی دلم کباب شد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
آگاه باشید که در گونه های مختلف خرس ها ، فقط خرس قطبی عمدتاً گوشتخوار است و خرس پاندا تقریباً به طور خاص از گیاه بامبو تغذیه می‌کند اما "شش گونه دیگر خرس همه‌چیزخوارند". "دندان خرس تیز نیست و مانند سایر گوشتخواران برای بریدن گوشت طراحی نشده است". مثلاً در بیشتر گوشتخواران، دندان نیش بزرگ است و برای کشتن طعمه کاربرد دارد. در خرس‌ها این دندان‌ها نسبتاً کوچکند و خرس‌ها از آن به عنوان ابزاری برای دفاع استفاده می‌کنند. دندان آسیای خرس مسطح و پهن است تا بتواند غذاهای گیاهی را خرد کرده و بکوبد. آن‌ها جانورانی همه‌چیزخوار هستند و از محصولات متنوع گیاهی استفاده می‌کنند شامل: توت، ریشه درختان، جوانه، قارچ و همچنین فراورده‌های گوشتی مثل ماهی، حشره، و پستانداران کوچک. آن طور که مشهور است آن‌ها گوشتخوار نیستند. خرس قهوه‌ای بیش از ۹۰٪ از انرژی غذایی خود را از مواد گیاهی بدست می‌آورد. در فصل بهار غذای اصلی خرس‌های قهوه‌ای در اغلب نقاط دنیا لاشه‌های باقی‌مانده از زمستان، علوفه، شاخه‌ها و گل‌هاست. در تابستان و اوایل پاییز میوه‌ها به ویژه انواع توت اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و در مناطقی که میوه کمیاب باشد ریشه و پیاز گیاهان نقش مهمی در سبد غذایی خرس‌ها پیدا می‌کند. آن‌ها معمولاً به سراغ غذاهای حیوانی هم می‌روند. در تابستان و پاییز حشرات، لاروها، کرم‌ها و کندوی زنبور عسل از غذاهای مهم این جانوران است. خرس‌های قهوه‌ای که در حوالی ساحل زندگی می‌کنند معمولاً از صدف‌ها و خرچنگ‌ها هم تغذیه می‌کنند. این حیوانات ممکن است پرندگان و تخم‌های آن‌ها را هم بخورند و رژیم غذایی خود را با شکار جوندگان و دیگر پستانداران کوچک تکمیل کنند.
سئال اینجاست، از کجا فهمیدی که این خرس گیاه خوار گرسنه است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
من به این به اصطلاح باغ وحش رفتم، در یک کلمه "افتضاح"
به شکنجه گاه وحش بیشتر شبیهه تا باغ وحش
اونجا که اینهمه پرورش ماهی داره لاقل یه ماهی بندازید جلوی این بیچاره ها
امیدوارم هر چه زودتر تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
امیدوارم هر چه زودتر تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
اییی روله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
به این بیچاره بینوا باید یارانه معیشتی بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
معمولا خرس برای بالا بردن وزنش در پاییز همه چی می خورد. اما بهتر است حیوانات را در حیات وحش نگه داری کنیم و ببینیم، تا در قفس. این باغ وحشها برای برخی از حیوانات محل ظلم به زبان بسته هاست. اصلا باغ وحش منطق غلطی است که بیشتر سوغات فرنگ است