چهار دانشمند ایرانی در جمع پژوهشگران یک درصد جهانی

چهار دانشمند از دانشگاه رازی و اردکان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهانی قرار گرفتند.

چهار دانشمند ایرانی در جمع پژوهشگران یک درصد جهانیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه بهجتی اردکانی، رئیس دانشگاه اردکان با اعلام این خبر و ضمن تبریک به این استاد جوان و با اخلاق و عموم دانشگاهیان گفت: این انتخاب با روش‌شناسی پیشرفته از پایگاه‌های (ESI) و (WOS)، شناسایی و استخراج شده است و براساس اعلام این پایگاه‌ها دکتر رهائی فرد، عضو هیأت علمی دانشگاه توانست در هر دو حوزه کلی و مهندسی نام خود را در این لیست ثبت کند.

وی افزود: معیار انتخاب پایگاه‌های فوق‌الذکر براساس حوزه موضوعی، تعداد کل استناد‌ها در حوزه موضوعی، تعداد مقالات در حوزه موضوعی و تعداد کل مقالات بوده است.


بیشتر بخوانید: 173 دانشمند ایرانی در زمره دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفتند


یاسر شهبازی مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی در این خصوص اظهار داشت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر مجتبی شمسی‌پور، دکتر مسعود رحیمی و دکتر سیدسیاوش مدائنی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

براساس گزارش اخیر ISC ، آخرین فهرست دانشگاه‌های برتر کشور در میان موثرترین دانشگاه‌های پر استناد برتر دنیا و لیست به روز شده پژوهشگران پراستناد کشور در پایگاه بین المللی کلاریویت آنالتیکس (Essential Science Indicators (WOS-ESI ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار