مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

رسیدگی به تخلفات ۸۶ شرکت و موسسات حمل و نقل در ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از رسیدگی به تخلفات ۸۶ شرکت و موسسات حمل ونقل جاده‌ای کالا در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

رسیدگی به تخلفات ۸۶ شرکت و موسسات حمل و نقل در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:تخلفات ۱۸۶ راننده و ۸۶ شرکت و موسسات حمل و نقل این استان از ابتدای امسال تاکنون در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ مورد رسیدگی قرار گرفته است.

او افزود:از تعداد ۸۶ پرونده در کمیسیون ماده ۱۲ در ۹ ماه سال جاری ۳۳ مورد جریمه نقدی، ۴۴ مورد برائت، ۵مورد تذکر کتبی و ۴ مورد قطع خدمات یک ماهه بوده است.

دلخواه نمونه تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی کمیسیون ۱۲ را عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بیان کرد.

او اضافه کرد:در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر جمعا به ۱۸۶ پرونده رسیدگی که ۱۲۵ مورد تذکر کتبی،۴۲مورد قطع خدمات یک ماهه و ۱۹ مورد برائت بوده و احکام لازم صادر شده است.

دلخواه ادامه داد:جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی,عدم رعایت ضوابط و مقررات جابجایی بار‌های ترافیکی، عدم ثبت ساعت از نمونه تخلفات رانندگان کمیسیون ماده ۱۱ بوده است.

او بیان کرد: عنایت به لزوم ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای کاربران جاده‌ها به ویژه استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای و با توجه به سهم عمده جابجایی بار از طریق جاده‌ها در کشور، کاهش تخلفات مربوطه از طریق افزایش نظارت و رسیدگی به آنها، از دغدغه‌های مهم و اساسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.