مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد:

آمادگی نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به مردم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آمادگی کامل نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به مردم در طرح راهداری زمستانی خبر داد.

آمادگی نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه پرسنل این اداره کل از راهدارخانه‌های استان ایلام بازدید بعمل آورد.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: راهداران در شرایط سخت جوی، بی ادعا و ایثارگونه تلاش می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان همنوعان خود به خطر نیافتد.

او ادامه داد: هدف از این اقدام ضمن ایجاد فضای صمیمانه و خداقوت به راهداران، بررسی نقایص، رفع مشکلات موجود و تجهیز وسایل مورد نیاز راهدارخانه‌ها است.

دلخواه با قدردانی از تلاش‌های راهداران افزود: فعالیت این عزیزان در جهت حفظ ایمنی و نجات جان انسان‌ها نوعی عبادت محسوب می‌شود.

او عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸ راهدارخانه مجهز به ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و ۲۳۰ پرسنل راهدار آماده کمک رسانی و خدمات دهی به کاربران جاده‌ای در استان می‌باشند.

لازم به ذکر است از ۲۶ آذر (روز حمل و نقل) تا اول دی (روز راهدار) به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نام گذاری شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.