برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن

شرکت لامبورگینی تلاش دارد برخی از محصولات قدیمی خود را در آینده نزدیک بازسازی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا در لندن نمایشگاه خصوصی به صورت یک مهمانی شام برگزار شده که در آن تعدادی از محصولات پرچمدار و افسانه‌ای شرکت لامبورگینی به نمایش درآمده است. این برنامه همچنین میزبان ماشین خیره‌کننده Lamborghini Polo Storico بوده است. این خودرو که از میراث مهم شرکت لامبورگینی است، خوشامدگوی مهمانانی بود که به مشاهده هفتده عدد از محصولات لامبورگیری آمده بودند. این مجموعه شامل محصولات قدیمی مانند 400GT تا خودرو‌های سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ بود. ماشین‌هایی مانند Muricielago SV، Diablo، LM002 SUV، Isero S و در آخر Gallardo بود.

حضور بهترین خودروی دهه ۷۰ میلادی در این مراسم

 همچنین یک نمونه از Miura در این مجموعه حضور داشت. این خودرو که توسط Lamborghini Polo Storico به طور قابل ستایشی ترمیم شده بود، اخیرا موفق به دریافت جایزه با ارزش بهترین خودرو دهه ۷۰ میلادی از سوی Hampton Court Palace Concours of Elegance شده است. نمونه‌ای از خودرو Miura که در این نمایشگاه حضور داشت کمتر از ۲،۰۹۲ کیلومتر مسیر را سپری کرده بود، که این مسئاله آن را به کم‌کار‌کردترین Miura در دنیا پس از تمام این سال‌ها تبدیل می‌کند.


بیشتر بخوانید: موفقیت چشمگیر استارتاپ خودروهای الکتریکی Rivian با سرمایه گذاری آمازون و فورد


اقدامات شرکت لامبورگینی در چهار سال آینده

فرانچسکو استوانین، مدیرعامل بخش فنی میراث در شرکت Lamborghini Polo Storico در این مهمانی حضور پیدا کرد. وی در طی صحبت‌های خود اعلام کرد که برنامه شرکت Lamborghini Polo Storico آن است تا تمامی خودرو‌های محبوب لامبورگینی از ابتدا تا سال ۲۰۰۱ را بازسازی و ترمیم کنند. از این رو شرکت لامبورگینی در جهت فراهم کردن تجهیزات خود می‌بایست فعالیت خود را بیشتر کند. این شرکت در سال گذشته دویست کد جدید را برای قطعات خود ایجاد کرده است. استوانین در کنار مدیرعامل نمایندگی لندن شرکت لامبورگینی، پائول کینگ، در رابطه با برنامه چهار ساله این شرکت برای بازدیدکنندگان صحبت کردند. همچنین نمایندگی فروش محصولات لامبورگینی در لندن به عنوان برترین فروشنده در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. باید گفت که در سال ۲۰۱۸ شرکت رولزرویس به عنوان بهترین معامله کننده و فروشنده در بازار جهانی برگزیده شد.

برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن

برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن

برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن

برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
به به
آخرین اخبار