حاتمی: لیاقتمان بیشتر از رده دهم است

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قطعا جایگاه تیم ما بالاتر از رتبه دهم جدول رده بندی است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در هفته چهردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، مخصوصا برای تیم ما که بازیکنانمان جوان هستند، اما قطعا لیاقت و جایگاه ما بالاتر از رده دهم است. هر کسی هم که فکر میکند رده دهم جایگاه اصلی این بازیکنان است اشتباه بزرگی میکند.

او در مورد آرای فدراسیون بسکتبال در خصوص بازی این تیم با شهرداری گرگان که با باخت فنی آن‌ها همره شد عنوان داشت: ما برای کارمان زحمت زیادی کشیدیم، اما تیم ما را جریمه کردند، به بنده می گویند بازی کنید و یکباره می‌گویند بازی به تعویق افتاده است که برنامه‌ها را تعطیل کردیم. به نظرم ظلم است که یک تیم حاضر نشود و تیم دیگر را جریمه کنند.


بیشتر بخوانید: پیروزی دلچسب پالایشی‌ها در تهران / زور شاگردان آبکناری به آبادانی‌ها نرسید


سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال، که آیا فکر نمی‌کنید به دلیل اینکه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان سرمربی تیم ملی است از حمایت فدراسیون برخوردار است بیان داشت: من در این مورد فکری نمی کنم، به هر حال او نیز مثل من مربی است و باید از حق تیم خود دفاع کند. ولی تیمی که قرار است بازی‌اش لغو شود باید با مشکل اتفاقی مواجه شود، به نظر من این تصمیم حق ذوب‌آهن نبود.

او در مورد عملکرد خوب بازیکنان خارجی‌اش در دیدار امروز نیز گفت: بازیکنان ما ارزان قیمت هستند و خیلی خوشحالیم که خوب بازی میکنند، این موضوع نشان میدهد که ذوب‌آهن باشگاه پویایی است.

حاتمی در پایان با انتقاد از تصمیم فدراسیون بیان کرد: ذوب‌آهن باشگاه باسابقه و بزرگی است، این تصمیم حق این تیم نبود، از بسکتبال می روم، ولی تاکید می کنم که تصمیم فدراسیون را قبول ندارم، چون اشتباه بود. من دوست دارم ببرم، ولی حاضر به بردن آن هم به هر قیمتی نیستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.