ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به سومین جشنواره ابوذر در آذربایجان‌شرقی

با پایان مهلت ۲۵ روزه پذیرش آثار، دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی بیش از ۵۰۰ اثر از فعالان رسانه‌ای استان در ۹ قالب، ۶ محور و ۲ بخش ویژه را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،۱۱۰ نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان شرقی از ۴۰ رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات ملی و محلی و نیز صفحات فضای مجازی آثار خود را برای رقابت به سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر ارسال کرده اند که حاکی از استقبال خوب آنان از این رویداد رسانه‌ای است.

 

دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی همچنین اعلام کرد که از مجموع آثار دریافتی ۶۰ اثر بر اساس دستورالعمل مدون به پنجمین جشنواره ملی ابوذر ارسال می‌شوند تا اهالی رسانه آذربایجان شرقی چشم به راه خبر موفقیت همکارانشان در این جشنواره ملی هم باشند.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی، چند تن از کارشناسان شاخص ملی به هیئت داوران این جشنواره اضافه شده اند و برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه شائبه جانبداری، از حضور مدیران رسانه‌های استان در هیئت داوران خودداری می‌شود.

انتهای پیام/

 

۲۱ دی ماه و اول بهمن ماه به ترتیب تاریخ احتمالی برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی و ملی جشنواره ابوذر سال جاری است.

در استان ۴ میلیون نفری آذربایجان شرقی حدود ۴۰۰ رسانه اعم از مکتوب و مجازی فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار