۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در شهرستان هریس از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله‌های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور خاطرنشان کرد: چرا که حماسه تاریخی و ماندگار یوم ا... نهم دی بی‌شک از بی‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی همراه با بصیرت عاشورایی و ولایتمداری مثال‌زدنی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی به‌منظور حفظ وحدت و حراست از اسلام و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های این نظام قدرتمند هست واین حماسه فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و ولایتمداری همراه باغیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

او با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی و ایجاد فتنه‌های داخلی در نظام ما توسط نظام سلطه همواره ادامه دارد گفت: مهم‌ترین راهکار توفیق در برابر فتنه‌ها، اتحاد حول محور ولایت است.

مشاورفرماندهی معظم کل قوا درامور نظامی ۹ دی را نمونه‌ای از قدرت اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: این روز بروز و تبلور قدرت کامل اجتماعی کشور ما است چیزی که دنیا کم دارد.

امیرسرتیپ اسماعیلی به جریانات سیاسی درون کشور هم اشاره‌ای کرد وگفت: بعضی‌ها در بعضی از احزاب می‌خواهند نان را به نرخ روز بخورند، دنبال این نیستند که منشور احزاب نهایتاً به نتیجه برسد. حزب واحزاب منشوری دارند، منشورشان در آخر مثل سلام نماز یک نتیجه باید بدهد وآن تقویت سیاسی جامعه است نه تکثیرجامعه، نه جدایی آدم‌ها از هم.

او خاطر نشان کرد: اگر حضرت آقا فرموده که احزاب سیاسی موجب حیات جامعه و شکوفایی افکار می‌شود درست است درصورتی که برابر چیزی که مصوب گرفته‌اند و برابر قانون عمل کنند نه اینکه احزاب همدیگر را، اشخاص را تخریب کنند و موجب التهاب جامعه شود. اتفاقاتی که در سال ۸۸ وسال۹۶ و امسال اتفاق افتاد پیش از اینکه دشمن ایجادالتهاب وشانتاژکند بعضی از آدم‌هایی که نویسنده بودند و قلم می‌زدند در بعضی از رسانه‌ها و منتسب به بعضی از احزاب بودند این‌ها جامعه را ملتهب کردند و گناهشان گردن آنهاست. اگر قرار بود مردم ایران مسئله‌ای را تحمل کنند که مردم جمهوری اسلامی ایران متحمل‌ترین آدم‌های روی زمین هستند، تحمل خواهند کرد.

اسماعیلی درادامه گفت: درنهایت باید بینش سیاسی آن‌ها وهمه این نور‌های سیاسی برسد به یک نقطه که آن هم رهبری است و قرار نیست هر کس تعبیر و تفسیر خود را بکند اگر کسی در دولت هست در مجلس هست این‌ها همه حزب‌ها در دولت و مجلس و جا‌های دیگر منشوری دارند اگراین منشور‌ها رارعایت کنند در جامعه ما هیچ کس به همدیگر توهین نمی‌کنند. هیچ کس هیچ حرفی را برعلیه هیچ کس نخواهدگفت درصورتی که متاسفانه الان احزاب این منشور‌ها را رعایت نمی‌کنند وکمک کار دشمنان در ایجاد آشوب والتهاب درجامعه می‌شوند.

او با اشاره به قدرت نمایی کشور بخصوص جوانان ما در مقابل شناور‌ها و هواپیما‌های سایر کشور‌ها بخصوص آمریکا در طول چند سال اخیر، گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیرو‌های سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

مشاور فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه باید به جوانان نسل سوم و چهار انقلاب اعتماد کرد و به آنان پست‌های مهم را سپرد، افزود: حضرت آقا گفتند جوانگرایی انجام شود در تمامی رده‌ها چرا که ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده بیش از ۷۰ درصد زیر ۳۵ سال سن داشتند یعنی جوان بودند، جنگیدندواین جنگ با این جوان‌ها به پیروزی رسید، از جوانان در اداره این کشور استفاده کنیم، جوانان باید بیایند میدان، حالا میدان عمل است. باید به جوانان نسل سوم و چهارم اعتماد کرد و به آنان پست‌های مدیریتی سپرد، زیرا می‌توانند کشور را به رونق برسانند.

اوبا تاکید بر اینکه کسانی که جوان هستند کشور را زودتر به رونق می‌رسانند، خاطر نشان کرد: نیاز نیست شغل‌های جدید وموازی ایجاد کرد بلکه باید شغل‌های فعلی که در دست یک سریافراد بالای ۵۵ تا ۶۰ سال سن دارند را خالی کرد و به جوانان سپرد یاافراد پا به سن گذاشته است که در نمایندگی مجلس ثبت نام میکنند این‌ها باید به جوان‌ها میدان بدهند حمایت کنند، باید خط اول و دوم را جوان بکنیم تا شاهد رونق وپیشرفت کشور باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار