بارش برف سنگین در گردنه‌های لرستان موجب کندی تردد خودرو‌ها و ترافیک سنگین در محور‌های ارتباطی این استان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مصطفی دالوند رییس پلیس راه لرستان  با تایید کندی تردد در جاده‌های استان گفت: بدلیل بارش برف تردد در جاده خرم آباد - بروجرد در منطقه پل هرو و گردنه‌های این مسیر با کندی و گا‌ها با سختی همراه شده است.

او اظهارداشت: بارش برف همچنین موجب لغزنده شدن جاده‌ها و گردنه‌های شهرستان‌های سردسیر استان شده که به رانندگان توصیه می‌شود برای عبور از مسیر‌های برف گیر، زنجیر چرخ و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های لرستان نیز افزود : راهداران از شب گذشته برای باز شدن محور‌های ارتباطی استان در تلاش هستند و با نمک پاشی بر سطح جاده امکان تردد را برای خودرو‌ها برقرار کرده اند.

شرفی گفت: در محور ارتباطی خرم آباد-بروجرد و در گردنه رازان بارش شدید برف موجب کند شدن و حتی در مواقعی موجب توقف خودرو‌ها شده است که از رانندگان تقاضا داریم تجهیزات گرمایشی مناسب به همراه داشته باشند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان بارش باران و برف در استان از روز پنجشنبه در این استان آغاز شده و امروز شنبه این سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و پس از آن دمای هوا بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد.

بدلیل بارش برف زیاد اکنون تردد خودرو‌ها در محور ارتباطی خرم آباد - بروجرد امکان پذیر نبوده و جاده مسدود شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.