۱۸۶میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار پرداخت شد

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار گفت: ۱۸۶میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ۲ سال اخیر به روستاییان این شهرستان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

۱۸۶میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار پرداخت شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدیاسین افرازه  رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار اظهار داشت: زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف روستایی ایجاد شده است.

او  بیان کرد: با توجه به اینکه روستا‌ها محل تولید و اشتغال هستند صندوق کارآفرینی امید با یک نگاه توسعه‌ای نسبت به جامعه روستایی تسهیلات پرداخت کرده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار افزود: ۴۸درصد متقاضیان در تسهیلات اشتغال روستایی را بانوان تشکیل می‌دهند.

او  ادامه داد: ۵۷ درصد تسهیلات در حوزه گردشگری صنایع دستی، کشاورزی، شیلات و صنعت‌های کوچک در پرداخت تسهیلات روستایی بوده است.

افرازه گفت: شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها امروزه محور توسعه و محرک فعالیت‌های اقتصادی هستند برای همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت فناوری اطلاعات منعقد شده و به نخبگان دارای ایده‌های کارآفرینی تسهیلات ارائه می‌شود.

او  بیان کرد: یکی از ابزار‌های صندوق در بخش کسب و کار‌های خرد نظارت مستمر است که بر اساس نظارت بانک مرکزی ٩٧درصد از واحد‌های دریافتی تسهیلات منجر به پایداری کسب و کار شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار