مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران کلانتری نرجه در تحقیقی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق در سطح حوزه استحفاظی با خبر شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی و با حضور در مغازه او، ۳ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، کشف و صاحب اجناس نیز دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۱۹ میلیون ریال اعلام کرده اند، افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق باطری در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی چندین وقوع سرقت باطری خودرو در شهرستان البرز موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: در تحقیقات و اقدامات پلیسی بعمل آمده، مأموران کلانتری بیدستان سارق مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در منزلش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیرشده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت ۱۴ باطری از خودروی شهروندان شهرستان البرز اعتراف کرد، که پس از بررسی مخفیگاه سارق تعدادی باطری خودرو کشف و یک مالخر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ بهرام منصوری خاطرنشان کرد: در این خصوص متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

او از شهروندان خواست: در صورت مواجه با موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند

کشف ۲ کیلوگرم تریاک درقزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین –زنجان به یک دستگاه اسکانیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو، ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ خدایی با اشاره به توقیف خودرو افزود:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عبور از عرض آزاد راه جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: دیروز در آزاد راه قزوین به کرج نرسیده به حصار خروان، یک دستگاه سواری پراید با یک نفر که در حال عبور از عرض آزاد راه بود برخورد و عابر پیاده به علت شدت جراحات در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها از سوی عابرپیاده اعلام شده است به عابران پیاده توصیه کرد: در صورت عبور از عرض بزرگراه از پل‌های هوایی نصب شده استفاده و از لباس روشن برای دید بهتر رانندگان وسایل نقلیه استفاده کنند.

واژگونی خودرو پرادو، یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: در کیلومتر ۲۴ جاده زرشک، یک دستگاه خودرو سواری پرادو واژگون شد که در این سانحه یکی از سرنشینان به علت جراحات وارده در دم فوت کرد و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

او افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئن در سر پیچ بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.