بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و پنجم آذر ۹۸؛

دستگیری اعضای باند سارقان منزل/ توقیف وانت نیسان حامل مواد مخدر/ سه کشته و مصدوم در حوادث رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان البرز به ویژه در بخش محمدیه، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی ۳ سارق شدند و آن‌ها را در استان‌های البرز و تهران دستگیر کردند.

سردار حاجیان افزود: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از منازل در شهر محمدیه و الوند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به برآورد ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریالی تعدادی لوازم خانگی و دیگر اموال مسروقه کشف شده گفت: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بودند که با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

سردار حاجیان با تاکید بر اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

توقیف وانت نیسان حامل مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از ان ۱۷ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سردار حاجیان افزود: خودرو توقیف و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

تخطی از سرعت مطمئن راننده هوو حادثه آفرید

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون هوو در گردنه آوج، راننده خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئن در پیچ جاده اعلام کردند.

یک کشته و یک مجروح حاصل انحراف به چپ

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: در محور اک – اسفرورین یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه پراید تصادف کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خودروی پراید جان باخت  و یک سرنشین دیگر پراید هم مصدوم شد.

او، علت این حادثه رانندگی را انحراف به چپ راننده سواری پراید بیان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.