بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و سوم آذر ۹۸؛

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت و ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق / قاچاقچی ۲۸ کیلوگرم تریاک در دام قانون / یک کشته در واژگونی پراید

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در داخل شهر به یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران با بررسی مدارک دریافتند، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

فرمانده انتظامی استان با بیان ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال برابر اعلام کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و فارس

فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به استان فارس را دارد.

سردار مهدی حاجیان با بیان اینکه متهم در صدد فروش مواد مخدر به مشتریانش در استان فارس بود، افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی، موفق شدند خودرو مورد نظر را در شهرستان داراب شناسایی کنند.

سردار حاجیان افزود:ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده افزود: خودرو وی توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مرحل قانونی به مراحع قضایی معرفی شد.

کشف ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در عملیات مشترک پلیس

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد یک دستگاه کامیون قصد انتقال محموله سیگار قاچاق از استان‌های غربی کشور به مرکز را دارد که اطلاعات تکمیلی در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان کردستان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از بررسی اطلاعات دریافتی از قزوین و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت کامبون مورد نظر در ورودی شهرستان دیواندره شناسائی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان کردستان طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی بعمل آمده تعداد ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۷۰۰ میلون ریال عنوان کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

واژگونی مرگبار خودرو پراید در قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: ظهر دیروز در محور بویئن زهرا به اشتهارد یک دستگاه پراید با دو سرنشین از جاده منحرف و واژگون شد.

سرهنگ بیگلری افزود: در این حادثه سرنشین خودرو خانمی ۲۴ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده خودرو پراید هم مصدوم شد.

او گفت: علت تامه تصادف از سوی کارشناس پلیس راهور بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت بی توجهی به جلو اعلام شد.

ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه ۱۹۷

در اطلاعیه دفتر نظارت همگانی قزوین آمده است؛ به اطلاع مردم شریف استان قزوین می‌رساند، جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی استان روز ۲۵ آذر ماه ۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرمانده انتظامی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند، به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری با شماره تلفن ۱۹۷ و یا مراجعه به مرکز دفتر نظارت همگانی پلیس، واقع در خیابان باهنر؛ خیابان عدلیه؛ ساختمان ۱۹۷ مشکلات خود را با مسئولان انتظامی درمیان بگذارند و یا انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت را ارائه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.