با دخالت دادستانی قلعه گنج ؛

بازار قلعه گنج تا ماه آینده سامان دهی می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: با ورود مدعی العموم ظرف یک ماه آینده اصناف و بازار قلعه گنج، ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی اصناف و بازار قلعه گنج تا ماه آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: برگزار نشدن انتخابات اصناف در مهلت مقرر، مشکلات زیادی را در سطح اتحادیه‌ها و اصناف به وجود آورده است.

اوافزود: به تبع آن امر نظارت بر بازار و قیمت‌ها دچار اختلال شده بود، درنتیجه بدون فوت وقت، دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود و مسئولان اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب استان به دستگاه قضایی دعوت شدند و مشکلات و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفتند.

افشارمنش بیان کرد: مقرر شد، ظرف یک ماه آینده انتخابات اصناف برگزار و موضوع ساماندهی اصناف و بازار در دستور کار جدی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قلعه گنج قرار گیرد.

دادستان قلعه گنج با اشاره به اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، خطاب به مسئولان هشدار داد: دشمنان هر کجا زمینه برای بحران را فراهم ببینند، تلاش برای ایجاد بحران می کنند؛ بنابراین، مسئولان امر کنترل بازار، بایستی در جا‌ههایی که امکان پیش بینی مشکل وجود دارد با برنامه ریزی و کار مداوم به دنبال حل مشکلات باشند.

او بیان داشت: اتحادیه‌ها و اصناف، نقش مهمی در تنظیم بازار به خصوص در شرایط فعلی دارند و هر اتحادیه و صنفی، باید شرایط جنگ اقتصادی کنونی را برای اعضایش تبیین کند و نقش خود را به خوبی انجام دهد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار