مدیرکل کمیته امداد قم مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان

میرشکار گفت: بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان استان قم پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، میرشکارمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این مبلغ در غالب تسهیلات اشتغال زایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان به بیش از ۱۱۰۰ مددجو اختصاص پیدا کرده است.

او کمک به توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها را از جمله اهداف پرداخت این وام‌ها دانست و افزود: در مجموع ۵۵ میلیارد تومان وام بانکی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی به بانک‌های استان ابلاغ شده که ۲۸ میلیارد از این اعتبار تا کنون توسط مددجویان جذب شده است.

میرشکار با اشاره به اینکه ۶۷۰ نفر دیگر هم برای دریافت وام به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند گفت: در هفدهم بهمن جشن توانمندسازی هزار خانواده که از چرخه فقر و کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شده اند برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد از تحت پوشش قرار دادن ۲۰ هزار و ۵۰۰ خانوار استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: در این مدت ۳۸ هزار و ۷۰۰ خانوارهم به صورت موردی (همچون خرید یخچال، گاز، پرداخت ودیعه مسکن و...) از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک شده است افزود: مردم خیر و نیک اندیش استان در این مدت ۴۵ میلیارد تومان به این نهاد حمایتی و مددجویان آن کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.