هفته بیستم لیگ جزیره؛

آرسنال - چلسی؛ هیجان قبل از کریسمس/ نیم نگاه منچسترسیتی به رده دوم

رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ فوتبال انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیستم لیگ جزیره امروز با برگزاری ۳ دیدار به پایان می‌رسد تا پرونده نیم فصل نخست این مسابقات بسته شود.

تیم فوتبال لیورپول با ۵۲ امتیاز در ۱۹ بازی قهرمانی اش در نیم فصل اول لیگ جزیره را قطعی کرده بود. آن‌ها با تیم دوم جدول یعنی لسترسیتی اختلافی ۱۳ امتیازی دارند.

شاگردان یورگن کلوپ امشب آخرین دیدارشان در سال ۲۰۱۹ را انجام می‌دهند و در صورتی پیروزی، فاصله شان با تیم دوم جدول رده بندی را به ۱۶ امتیاز می‌رسانند. آن‌ها باید مقابل ولورهمپتونی بازی کنند که در یکی از دیدار‌های معوقه اش موفق شد با کامبکی فوق العاده منچسترسیتی را ۳ -۲ شکست دهد.  

ولورهمپتون با ۳۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و برای این بازی شبانی، گیبس وایت و بولی را در اختیار ندارد. لیورپولی‌ها مصدومان بیشتری دارند و چمبرلین، لورن، فابینیو، ماتپ، کلاین و برستر نمی‌توانند تیمشان را در آخرین بازی نیم فصل نخست همراهی کنند. این بازی از ساعت ۲۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

آرسنال - چلسی/آخرین ساعات 2019 و جدال سرخابی‌ها برای فتح لندن

بدون شک بازی مهم امروز دربی لندن است. تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی در آخرین روز سال ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر می‌روند. چلسی با ۳۲ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی است و با تیم سوم جدول یعنی منچسترسیتی اختلافی ۶ امتیازی دارد.

توپچی‌های لندن ۲۴ امتیازی و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند و اصلا وضعیت خوبی ندارند. آن‌ها اگر در این بازی سخت برنده شوند می‌توانند با ۲ پله صعود به رتبه نهم جدول رده بندی برسند و وضعیتشان را بهتر کنند. آرسنالی‌ها کار سختی در ادامه فصل خواهند داشت و باید در بیشتر بازی هایشان برنده باشند. این دربی از فصل ۱۹۰۷ - ۱۹۰۸ در حال پیگیری است و نخستین بازی آن را چلسی با نتیجه ۲ -۱ برده است. ۲ تیم در مجموع همه جام‌ها ۱۷۷ مرتبه با هم بازی کرده اند که حاصل آن ۶۸ برد برای آرسنال و ۵۶ برد برای آبی‌های لندن بوده و ۵۲ تقابل ۲ تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. یکی از جذاب‌ترین جدال‌های ۲ تیم هم بدون شک آخرین فینال لیگ اروپا بود که با برتری چلسی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

موسوندا، جینکل، ژیرود، خامس و چک مصدومان چلسی و سبایوس، مارسیال، برلین، تیرنی، هولنینگ و کلاسیانس هم مصدومان توپچی‌ها برای این بازی هستند. این دیدار از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می‌شود.

آرسنال - چلسی/آخرین ساعات 2019 و جدال سرخابی‌ها برای فتح لندن

آخرین دیدار هفته بیستم لیگ جزیره هم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه میان تیم‌های فوتبال شفیلد یونایتد و منچسترسیتی برگزار می‌شود. شاگردان پپ گواردیولا بنا به گفته سرمربی این تیم دیگر شانس چندانی برای قهرمانی در این فصل ندارند، اما می‌توانند با برد در این بازی ۴۱ امتیازی شوند و به رتبه دوم جدول رده بندی برسند و با عنوانی آبرو‌مند فصل را به پایان برسانند. البته آن‌ها کار آسانی ندارند، زیرا حریفشان از تیم‌های خوب این فصل است و با ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و با برد احتمالی در این بازی و ناکامی احتمالی حریفان می‌تواند با ۲ پله صعود به جایگاه پنجم جدول رده بندی برسد.

آرسنال - چلسی/آخرین ساعات 2019 و جدال سرخابی‌ها برای فتح لندن

رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ فوتبال جزیره از یازدهم دی با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار