برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در بقاع متبرکه همدان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مراسم حماسه ۹ دی در هشت بقعه شاخص این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت از منظر ولایت، حماسه ۹ دی دارای عظمت و اهمیت فراوان است و بر همین مبنا، این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

او افزود: در همین منظور و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و، ولی فقیه که برگرفته شده از معارف اسلامی و اهل بیت (ع) است همزمان با سراسر کشور، مراسم حماسه ۹ دی در جوار بقاع متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه مراسم حماسه ۹ دی در هشت بقعه شاخص استان همدان برگزار می‌شود، گفت: هر شهرستان در یکی از بقاع شاخص خود برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی را برگزار خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: این مراسم در همدان، شامگاه روز یکشنبه، ۸ دی ماه ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان با سخنرانی «سردار مهدی صباغی»، فرمانده دانشکده امنیت و با نوای گرم «مصطفی میرزایی» برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه بقاع متبرکه متناسب با ظرفیت فضا و مجموعه فعالیت‌های قرآنی، دینی و فرهنگی سطح‌بندی می‌شوند، گفت: در استان همدان یک بقعه سطح یک ، ۶ بقعه سطح ۲ و مابقی سطح ۳ هستند،و آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان جز بقاع سطح یک است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.