حماسه ۹ دی نمایش هوشیاری مردم

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حماسه ۹ دی نمایش هوشیاری مردم و جدا کردن راه مردم از آشوبگران است.

حماسه ۹ دی نمایش هوشیازی مزدمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در حماسه ۹ دی همه فتنه‌ها و فضای غبارآلود آن کنار زده شد گفت: دشمنان همواره سعی دارند تا اعتراضات مردمی را با اعتشاشات و آشوب همراه کنند، ولی همواره مردم ایران نشان دادند هوشیارند و جلوی خرابکاری  آنها را می گیرند.

اوافزود:دشمن در سال ۸۸ فتنه بزرگ و هشت ماهه‌ای را علیه ایران اسلامی از خردادماه طراحی کرد که تا دی‌ماه همان سال ادامه داشت.

او  با بیان اینکه فتنه‌گران از حلم و صبوری نظام سوء استفاده کردند و در این مدت کشور را به بحران و تشویش کشاندند گفت: آشوبگران حتی به مقدسات و شعائر دینی هم رحم نکردند بنابراین کاسه صبر مردم لبریز شد و خودجوش وارد میدان شدند و به راهپیمایی و دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: اقدام انقلابی مردم ایران، درس بزرگی برای دشمنان نظام بود و به آن‌ها ثابت کرد که مردم انقلابی این کشور دست از پشتیبانی انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و به بیگانگان فرصت خرابکاری نخواهند داد.

بقایی گفت: حماسه ۹ دی برای ما این ارمغان را آورد که با امنیت پایدار، همه فتنه‌ها و فضای غبارآلود آن کنار زده شد و صحنه زلالی از حضور هوشمندانه مردم به نمایش گذاشته شد.

بقایی در خصوص وظایف مسوولان و مردم در مقابله با فتنه‌ها و شرارت‌های دشمنان افزود: امروز هم همان راهکار بصیرت و هوشیاری و تبعیت از رهبری و ولایت را باید مردم و مسوولان سرلوحه کار خود قرار دهند تا همه فشار‌ها و تهدید‌ها خنثی شده و تبدیل به فرصت شود.

او با اشاره به بحث بنزین و اتفاقات اخیر در کشور گفت: در این موضوع نیز اغتشاشگران با ورود به صحنه اعتراض قانونی مردم درصدد خرابکاری برآمدند که مردم بلافاصله خط خود را از آن‌ها جدا کردند و همان مسیر هوشیاری واقعه ۹ دی را ادامه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مردم به خوبی می‌دانند با این گونه برنامه‌ها مشکلی حل نمی‌شود و حتی مشکلات قوت هم می‌گیرد افزود: امنیت و سلامتی دو نعمت هستند که تا از دست نرود قدر آن‌ها معلوم نمی‌شود، بنابراین باید در عمل قدردان این سرمایه‌ها گرانبها باشیم.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.