رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مراسم گرامیداشت ۹ دی به منظور محکومیت فتنه‌گران و همزمان با سراسر کشور در تمام شهر‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام محمد سادات گفت: این مراسم در سنندج از ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه نهم دی در سالن ورزشی آزادی و با سخنرانی دکتر حمید حاج بابایی وزیرسابق آموزش و پرورش و رییس فراکسیون نیرو‌های ولایی مجلس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم بصورت همزمان در تمام شهر‌ها و بخش‌ها وحتی روستا‌های بزرگ استان نیز برگزار خواهد شد، افزود: علاوه بر این مراسم‌ها، امشب یز مراسمی در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در راستای گرامیداشت حماسه نهم دی و همزمان با هفته بصیرت برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، همایش بصیرتی بانوان فاطمی وبرپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب برگزار شده است.

وی یادآور شد: همزمان با روز نهم دی نیز علاوه بر گرامیداشت این روز بزرگ، برنامه صبحی با ولایت با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات و هیات‌های مذهبی و نواختن زنگ بصیرت در مدارس استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه حماسه ٩ دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است، گفت: در این روز تقسیم بندی جناحی مطرح نیست و دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بود که مردم را به عرصه کشاند و بساط فتنه گران با موقعیت شناسی دقیق مردم برچیده شد.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است راهپیمایی حماسه نهم دی سال ۹۸ در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.