همراهی مردم با نظام اسلامی فتنه‌ را شکست داد

حجت الاسلام طائب در زرندیه گفت: همراهی آبانماه مردم با نظام اسلامی باردگر موجب شکست فتنه‌ای عظیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت السلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهر مامونیه با اشاره به اتفاقات اخیر که پس از گرانی بنزین صورت گرفت گفت: همراهی آبانماه مردم با نظام اسلامی باردگر موجب شکست  فتنه‌ای عظیم شد.

همراهی آبانماه مردم با نظام اسلامی باردگر موجب فتنه‌ای عظیم شد

حجت السلام طائب افزود: دشمن تمام نقشه‌ها و تلاش خود را برای از بین بردن دولت‌های کشور‌های ایران، عراق و لبنان به صورت کاملا حساب شده، طراحی کرده بود، اما همراهی مردم با نظام اسلامی نسبت به این فتنه عظیم موجبات شکست نقشه‌های شوم دشمن را فراهم کرد بطوریکه مقام معظم رهبری در این فتنه، بزرگترین تشکر را از مردم داشتند.

او اضافه کرد: خدای متعال ما را در اوج قدرت قرار داده و دشمن هیچ راهی برای شکست ما در روی زمین ندارد، ولی تنها راه آن این است که همچون جنگ صفین در دوران امیرالمومنین (ع) ما به خودمان ببازیم.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به آیات قران تصریح کرد: خداوند عالِم به این مطلب است که ما در حال رنج کشیدن در طول این انقلاب هستیم و این توصیه را به ما می‌کند که در این مبارزه سست نشوید که پیروزی نهایی با کسانی است که خدا را پروردگار خود می‌دانند و در راه او مقاومت می‌کنند.

او در ادامه گفت: خداوند می‌فرماید اگر شما به اندازه استطاعت خود را بیاورید دشمن خدا و دشمن خود را شکست خواهید داد بطوریکه امام هم در پیروزی خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نشانه بینش والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نهم دی ، گرانی بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.