ثبت نام متقاضیان شرکت دریازدهمین المپیادعلوم وفناوری نانو آغاز شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: متقاضیان شرکت در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به پژوهش سرای دانش آموزی محل تحصیل خود می توانند در این دوره از المپیاد علوم و فناوری نانو ثبت نام کنند، اظهار داشت: این المپیاد شامل سه مرحله است که مرحله اول آن نیمه اول اردیبهشت (۴۵ سوال تستی در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه) برگزار خواهد شد.

وی افزود: افرادی که بتوانند پنجاه درصد میانگین نمره پنج نفر برتر در مرحله اول را کسب کنند به مرحله دوم راه پیدا می کنند و با توجه به تعداد راه یافتگان به مرحله دوم، این مرحله در حوزه های منتخب سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: مرحله سوم این المپیاد با حضور ۳۰ نفر برتر مرحله دوم در تابستان هر سال در قالب یک اردوی عملی - آموزشی ۱۲ تا ۱۵ روزه برای برگزیدگان کشور در یک مرکز معتبر علمی - پژوهشی برگزار می شود.

نامدار در ادامه به شرایط شرکت در این المپیاد نیز اشاره کرد و تحصیل در یکی از پایه های تحصیلی نهم تا دوازدهم در سال تحصیلی جاری، نداشتن هیچگونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل در دوره متوسطه و داشتن تابعیت ایرانی را از جمله این شرایط عنوان کرد و یادآور شد: دانش آموزان تمامی رشته های تحصیلی می توانند در این المپیاد شرکت کنند.

وی بیان کرد: استان کردستان در طول چهار دوره اخیر المپیاد نانو (از المپیاد هفتم تا دهم) رتبه اول کشور را کسب کرده و در دهمین دوره المپیاد نانو دانش آموزان استان با کسب هفت مدال برنز بالاتر از دانش آموزان تمامی استان های کشور، جایگاه نخست کشوری را نصیب استان کردستان کردند که این افتخار مرهون نبوغ سرشار این دانش آموزان، زحمات والدین، مدارس و معلمین ایشان و همکاران شاغل در پژوهش سراهای دانش آموزی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.