تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:در ۹ ماه گذشته چهار هزار و ۵۶ فقره پرونده به ارزش ۲۷۴ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  فرزاد سردارزاده گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۹۱ هزار و ۴۹۱ مورد بازرسی در سطح بازار استان انجام شد که در نتیجه پنج هزار و ۱۷۷ مورد تخلف گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت احراز گردید.

وی افزود: دراین مدت میزان بازرسی‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۶ درصد، تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۱۸ درصد و تخلف احراز شده هم ۳۰ درصد رشد داشته است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ۲ هزار و ۹۸ مورد بازرسی هم در قالب گشت مشترک از سطح بازار استان در این مدت انجام شده که ۷۳۸ مورد تخلف در این بازرسی‌ها کشف و احراز شده است.

سردارزاده ارزش پرونده‌های تشکیل شده در نتیجه گشت‌های مشترک را بیش از ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پنج هزار و ۲۷۲ مورد بازرسی هم در زمینه مقابله و مبارزه با عرضه کالای قاچاق در بازار استان انجام شد که ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این بخش هم سه میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.