بسته اخبار حوادث امروز ۹ دی ماه ۹۸؛

کشف ۳۹ کیلو حشیش در شهرستان بهشهر/کشف ۴ دستگاه پراید سرقتی در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف  حشیش در شهرستان بهشهر

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر از استان‌های همجوار به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی ضمن شناسایی متهمان این افراد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: متهمان به موادمخدر که با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ قصد ورود موادمخدر از سمت شرق استان و شهرستان بهشهر به داخل استان را داشتند با کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهشهر توقیف شدند.

سرهنگ ثقفی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۴۰ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۳۹ کیلو و ۷۱۵ گرم که بطرز ماهرانه‌ای در داخل چادر مسافرتی، زیرصندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

او از دستگیری دو مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

کشف ۴ دستگاه خودرو سرقتی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به سرقت را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه و اوراقی خودرو و ۴ دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی کشف شد.

او افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف مواد مخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار گفت: با هدف مبارزه با توزیع کنندگان مواد افیونی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان جویبار اجرا و یک ماه گذشته ۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

او با اشاره به دستگیری ۱۲ قاچاقچی افزود: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار