حماسه ۹ دی نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی است

فرماندهی انتظامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده و بیدار و آماده اطاعت از، ولی خود هستند و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت.

حماسه 9 دی نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فرماندهی انتظامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای گفت:۹ دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است که با حضور میلیونی مردم با شور عاشورایی صحنه‌ای ماندگار در مقابل دیدگان جهانیان شد و مردم ولایتمدار ایران باز هم با حضور گسترده بیزاری و حس انزجار خود را نسبت به دشمنان قسم خورده ایران نشان دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسه‌ی ۹ دی وحوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است. حرکت ۹ دی عامل درهم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه گران و حادثه‌ای ماندنی در تاریخ معرفی شد.

بدون شک حضور مردم شریف ایران در این روز تاریخی سبب شد دشمنان این مرز و بوم هرگز به نیات شیطانی خود نرسند و به جهانیان و استکبارگران نشان دادند که ایرانیان به دور از هر سلیقه سیاسی و جناحی پای ایرانیت و اسلامیت این نظام مقدس ایستادگی خواهند کرد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان در این بیانیه ضمن گرامیداشت سالروز میثاق امت با ولایت در یوم الله ۹ دی ۸۸ و لزوم یادآوری این حماسه برای نسل‌های جدید، بر انجام وظایف نیروی انتظامی در مواجهه و مقابله با برهم زنندگان نظم اجتماعی کشور تاکید کرد.

در پایان این بیانه آمده است: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی که منجر به سلب آسایش و امنیت مردم و کند شدن چرخ‌های اقتصادی کشور شود، قاطعانه برخورد کرده و توطئه دشمن در جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت برتر اقتصادی منطقه و جهان اسلام را ناکام خواهد گذاشت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.